0

Opći uvjeti poslovanja

Internetskim butikom AMAREEN upravlja društvo DALAS ONLINE spletno poslovanje d.o.o. (dalje u tekstu: prodavatelj), Perkova ulica 17, 1230 Domžale, Slovenija, Europa, porezni broj SI98130161 (društvo je porezni obveznik), matični broj 8657122000, upisano pri Okružnom sudu u Ljubljana 9. 6. 2020., broj upisa društva u sudski registar Srg 2020/15572, poslovni račun otvoren kod SKB BANKA d.d., Ajdovščina 4, 1513 Ljubljana, Slovenija, IBAN SI56 0310 4100 0830 772, BIC (SWIFT) SKBASI2X.

Opći uvjeti internetskog butika AMAREEN (dalje u tekstu: Uvjeti poslovanja) sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (dalje u tekstu: ZVPot), s preporukama Gospodarske komore Slovenije i međunarodnim kodeksima za elektroničko poslovanje. Uvjeti poslovanja odnose se na rad, prava korisnika i poslovni odnos između prodavatelja i kupca.

Za kupnju proizvoda iz internetskog butika AMAREEN morate biti stariji od 18 godina.

Tvrtka se obvezuje da neće odrediti ugovorne odredbe koje bi bile nepoštene prema potrošaču, u skladu s odredbama ZVPot. Nepošteni uvjeti ugovora su nevažeći.

Uvjeti poslovanja objavljeni su na dnu internetskog butika AMAREEN, a u fizičkom obliku čuvaju se i u sjedištu prodavatelja. Objavom u internetskom butiku AMAREEN smatra se da je kupac upoznat s uvjetima poslovanja, a sa statusom kupac izjavljuje da je pročitao uvjete i da je u cijelosti upoznat s njima.

IZMJENE OPĆIH UVJETA POSLOVANJA

Prodavatelj se obvezuje da će svaka promjena uvjeta poslovanja biti objavljena u internetskom butiku AMAREEN s datumom stupanja na snagu promjene. Uvjeti poslovanja obvezujući su u obliku i s obzirom na sadržaje koji su kupcu i prodavatelju bili dostupni na dan narudžbe proizvoda u internetskom butiku AMAREEN.

Kod moguće promjene uvjeta poslovanja promjene za kupca postaju obvezujuće s danom kad se s njima upozna. Smatra se da je korisnik svjestan promjena u trenutku objave promjene na internetskog butiku AMAREEN i po primitku obavijesti o promjeni. Na taj način se smatra da kupac pristaje na promjenu općih uvjeta poslovanja. Ako kupac izjavi da se ne slaže s promijenjenim uvjetima poslovanja, tvrtka ima pravo odustati od ugovora.

U slučaju da bi pojedinačna odredba ugovora ili općih uvjeta bila nevažeća ili neprovediva ili ako bi nastala pravna rupa u zakonu, to ne utječe na druge odredbe ugovora ili opće uvjete, pri čemu su obje strane suglasne da se umjesto nevažeće ili neprovedive ili nepostojane odredbe koristi odredba najbliža svrsi ili cilju ugovora.

DOSTUPNOST INFORMACIJA

Tvrtka se obvezuje da će korisniku uvijek pružiti sljedeće informacije:

  • identitet tvrtke (naziv tvrtke i registrirano sjedište, registarski broj),
  • kontakt informacije koje korisniku omogućuju brzu i učinkovitu komunikaciju (e-mail, telefon),
  • bitne karakteristike robe,
  • dostupnost proizvoda (svaki proizvod koji se nudi na web stranici amareen.hr dostupan je u razumnom roku)
  • uvjete dostave proizvoda (metoda, mjesto i rok isporuke),
  • sve cijene moraju biti jasno i nedvosmisleno određene te moraju pokazati uključuju li poreze i troškove prijevoza,
  • način plaćanja i isporuke,
  • vremensku valjanost ponude,
  • razdoblje u kojem je moguće povući iz ugovora i uvjete za povlačenje; nadalje, informacije o mogućim troškovima vraćanja proizvoda kupcu,
  • obrazloženje žalbenog postupka, uključujući sve pojedinosti osobe za kontakt.

KORIŠTENJE JEZIKA

Sukladno ZVPot-u, prodavatelj posluje s kupcima na hrvatskom jeziku. U pismenim porukama upotrebljava puno ime i sjedište tvrtke. Prilikom označavanja proizvoda ono pruža kupcu potrebne informacije o karakteristikama, uvjetima prodaje, korištenju i svrsi proizvoda. Informacije su dostupne na jeziku koji potrošači u području Republike Hrvatske mogu razumjeti. Umjesto verbalnog jezika, tvrtka također koristi općenito urazumljene simbole i slike prilikom označavanja proizvoda.

Kada je poslovanje namijenjeno i strancima, osim hrvatskog jezika, tvrtka također koristi strani jezik (angleščina).

Internetski butik AMAREEN nudi mogućnost izbora sljedećih jezika: hrvatski i engleski. Sadržaj narudžbe kupca može se dogovoriti na svim spomenutim jezicima.

VRSTE KORISNIKA

Registracijom u internetskom butiku AMAREEN postajete članom internetskog butika AMAREEN. Pravo na kupovinu na internetskog butiku AMAREEN imaju jednako registrirani članovi, kao i gosti koji naprave brzinsku kupovinu na internetskog butiku AMAREEN bez prethodne registracije.

Nakon registracije u internetskem butiku AMAREEN, posjetitelj dobiva korisničko ime koje je isto kao i njegova e-mail adresa te lozinku. Ako korisnik želi promijeniti svoju e-mail adresu ili lozinku u bilo kojem trenutku, to može učiniti u svom korisničkom profilu.

PONUDA PROIZVODA

Internetski butik AMAREEN namijenjen je prodaji odjeće i obuće vlastite robne marke AMAREEN te pribora za djecu i roditelje.

Odjeća i obuća marke AMAREEN brižno su i promišljeno odabrani komadi na tržištu, prilagođeni našim nadstandardnim zahtjevima i našoj viziji o sveobuhvatnoj uređenosti malih djevojčica od glave do pete, koju želimo podijeliti na tržištu u suradnji s kvalitetnim i renomiranim proizvođačima u Kini (PRC).

Zbog prirode poslovanja putem interneta ponuda proizvoda u internetskom butiku AMAREEN mijenja se i ažurira stoga može doći i do grešaka. Kako bismo što brže ispravili greške, molimo obavijestite nas o njima putem podataka za kontakt objavljenih u internetskom butiku AMAREEN.

Internetski butik AMAREEN podržava WordPress koji osigurava internetsku platformu Woocommerce za prodaju naših proizvoda.

ODSTUPANJA U BOJAMA I VELIČINAMA PROIZVODA

Boja proizvoda objavljenog u internetskom butiku AMAREEN može se razlikovati od stvarne boje primljenog proizvoda. Do razlika u nijansama proizvoda može doći zbog fotografija, uporabe različitih postavki zaslona i uporabe različitih uređaja za pristup internetskom butiku AMAREEN. Razlika u boji proizvoda nije predmet reklamacije ili povrata proizvoda.

Veličina proizvoda objavljenog u internetskom butiku AMAREEN može odstupati od stvarne veličine primljenog proizvoda do 10 %. Razlika u veličini proizvoda nije predmet reklamacije.

MIŠLJENJE O PROIZVODU

Prodavatelj nije odgovoran za sadržaj mišljenja o proizvodu koje napiše kupac. Prodavatelj prije objave pregleda i odbije mišljenja koja sadržavaju očite neistine, koja su obmanjujuća ili uvredljiva. Prodavatelj nije odgovoran za informacije u mišljenjima i odriče se bilo kakve odgovornosti koja proizlazi iz informacija u mišljenjima.

NAČINI PLAĆANJA

Internetski butik AMAREEN za Hrvatsku omogućuje sljedeće načine plaćanja:

  • platnom ili kreditnom karticom (Mastercard, Visa, American Express),
  • putem PayPala-a.

Tvrtka osigurava da kupac, u postupku stavljanja narudžbe prilikom sklapanja ugovora na daljinu elektroničkim sredstvima, izričito potvrđuje da je pristao na plaćanje slanjem narudžbe. Funkcija koja potvrđuje narudžbu je označena riječima ”Potvrdi narudžbu”. Potvrđivanjem narudžbe potrošač preuzima obvezu plaćanja poduzeću.

CIJENE

Cijene u internetskom butiku AMAREEN uključuju porez na dodanu vrijednost (PDV).

Cijene u internetskog butiku AMAREEN su iste za registrirane članove i goste.

Prije dogovora oko sadržaja narudžbe, odnosno prije nego što ponuda za kupca postane obvezujuća, prodavatelj će kupcu dostaviti konačni iznos koji će uključivati ​​trošak poreza na dodanu vrijednost (PDV) i trošak slanja.

Kupoprodajni ugovor između prodavatelja i kupca sklopljen je u trenutku kada prodavatelj potvrdi narudžbu (kupac prima elektroničku poruku o statusu “Vaša narudžba za malu kraljicu uspješno je završena”). Od ovog trenutka, sve cijene i ostali uvjeti su fiksni primjenjuju se na tvrtku i na kupca.

Sadržaj poslane narudžbe kupca obvezujući je u trenutku kada prodavatelj potvrdi narudžbu (kupac dobiva e-poruku “Vaša narudžba za malu kraljicu uspješno je završena.”). Od ovog trenutka nadalje svi iznosi i ostali uvjeti fiksni su i vrijede i za prodavatelja i kupca.

PROMO KOD

Promo kod donosi razne prednosti (popusti na proizvod, besplatna dostava …) prilikom kupnje i ograničen je na vrijeme. Prodavatelj objavljuje aktivni promo kôd na način koji odgovara svrsi marketinške kampanje prodavatelja. Prodavatelj ne jamči da u trenutku kupnje postoji aktivni promo kod.

Aktivni kôd možete pronaći na prvoj stranici oglasa, u po¹ti ili u drugim medijima. Kod donosi razne prednosti. Bilo koji kod je uvijek vremenski ograničen, potrebno ga je iskoristiti u ograničenom roku, u suprotnome ne vrijedi.

Promo kod je alfanumerički niz znakova koje korisnik unosi prije dovršetka naloga unosom u polje “promo kod”. Nakon toga, u sistemu se automatski aktivira kupon te u košarici postaje vidljivo da je kupon aktiviran.

ČAROBNI POKLON-BONOVI

Poklon-bon je vrijednosni papir koji prodavatelj izdaje u elektroničkom obliku za plaćanje.

Čarobni poklon bonovi dostupni su u internetskom butiku AMAREEN u sljedećim vrijednostima:

  • 200,00 kn,
  • 400,00 kn i
  • 800,00 kn.

Čarobni poklon-bonovi ne postoje u drugim vrijednostima i ne mogu se kupiti ili unovčiti.

Ostale posebne značajke čarobnih poklon-bonova:

  • Čarobne poklon-bonovi možete poslati u elektroničkom obliku (.pdf) e-poštom na adresu krajnjeg primatelja ili ih možete spremiti na računalo, ispisati i osobno predati krajnjem primatelju.
  • Svaki čarobni poklon-bon označen je jedinstvenim znakovnim kodom i može se iskoristiti samo jednom.
  • Moguće je kupiti više čarobnih poklon-bonova istodobno.
  • Čarobne poklon-bonove moguće je platiti putem internetske kupnje na dva (2) načina: putem PayPal-a ili kreditnom karticom (Visa, Mastercard, American Express).
  • Čarobni poklon bon ne možete iskoristiti ako ukupna vrijednost proizvoda nije veća od iznosa čarobnog poklon-bona najmanje za 7,90 kuna s PDV-om.
  • Trošak dostave nije moguće platiti čarobnim poklon-bonom.
  • Čarobni poklon-bon možete iskoristiti samo u ukupnom iznosu. U slučaju da je vrijednost kupnje veća od vrijednosti čarobnog poklon-bona, imatelj čarobnog poklon-bona mora doplatiti razliku.
  • Čarobni poklon-bon nije moguće zamijeniti za gotov novac.
  • Imatelj čarobnog poklon-bona može prijeti poklon-bon na treću osobu bez ograničenja. Prijenos se vrši predajom čarobnog poklon-bona. Prijenosom prava s čarobnog poklon-bona novi imatelj stječe sva prava koja je imao prijašnji vlasnik.
  • Na čarobnom poklon-bonu nije dopušteno ništa pisati, brisati, precrtavati ili ispravljati. U suprotnom, čarobni poklon-bon smatra se nevaljanim. Prodavatelj može odbiti ispuniti obveze iz čarobnog poklon-bona ako utvrdi da je čarobni poklon-bon krivotvoren, išaran ili oštećen, do te mjere da se sadržaj čarobnog poklon-bona ne može dešifrirati ili ako nedostaje više od 49 % površine ukupnog čarobnog poklon-bona. Posebno jedinstveni znakovni kod na čarobnom poklon-bonu mora ostati neoštećen, u suprotnom čarobni poklon-bon nije valjan i prodavatelj ga odbija kao sredstvo plaćanja.
  • Čarobni poklon-bon vrijedi godinu dana od izdavanja, osim ako na čarobnom poklon-bonu nije navedeno drugačije.
  • Prodavatelj je obvezan prihvatiti čarobni poklon-bon kao oblik plaćanja za kupnju putem internetskog butika AMAREEN.
  • Unutar jedne internetske kupnje prodavatelj omogućuje kupcu da istodobno iskoristi nekoliko čarobnih poklon-bonova.
  • Ako je narudžba ili dio narudžbe otkazan i zato čarobni poklon-bonovi nisu iskorišteni, prodavatelj će kupcu zamijeniti čarobne poklon-bonove novim poklon-bonovima. Sve što kupac mora učiniti jest priopćiti prodavatelju kodove svojih čarobnih-poklon bonova koji zbog otkaza narudžbe stvarno nisu bili iskorišteni i potrebno ih je zamijeniti.
  • Obveza prodavatelja na temelju čarobnog poklon-bona prestaje kad ga prodavatelj prihvati kao plaćanje za proizvod, s istekom valjanosti čarobnog poklon-bona ili ako čarobni poklon-bon postane nevaljan zbog razloga navedenih u ovim Uvjetima poslovanja.
  • Čarobni poklon-bonovi razlikuju se od promotivnih kodova za popuste. Promotivne kodove možemo vam dati u sklopu posebnih promotivnih akcija i nagradnih igara internetskog butika AMAREEN. Te kodove, za razliku od čarobnih poklon-bonova, nije moguće kupiti.

Iskorištavanje čarobnog poklon-bona u internetskom butiku AMAREEN:

  • Kupac odabere proizvod koji želi kupiti i dodaje ga u košaricu. Kad kupac završi s dodavanjem proizvoda u košaricu, nastavlja klikom na gumb “Prikaži košaricu” ili “Kreni na plaćanje”.
  • U rubrici “Poklon-bonovi” kupac u polje “Unesite kod čarobnog poklon-bona” upiše kod čarobnog poklon-bona i potvrdi ga klikom na gumb “Primljeni kupon”. Ako kupac želi iskoristiti više čarobnih poklon-bonova, postupak jednostavno ponovi.
  • Kada kupac upiše kodove iz prethodne alineje, vrijednost čarobnih poklon-bonova automatski se oduzima od cijene narudžbe. Ostaje iznos koji još treba podmiriti.
  • Klikom na “Završetak kupnje” kupac unese i osobne podatke i odabere način dostave, zatim navede adresu za dostavu te odabere način plaćanja. Nakon toga kupac pošalje internetsku narudžbu.

POSTUPAK KUPNJE

U internetskom butiku AMAREEN korisnik odabire proizvod i klikne na poveznicu “Dodaj u košaricu”. Sustav ga obavještava da je proizvod uspješno dodan u košaricu. Da bi nastavio kupovati, mora kliknuti “x” u gornjem desnom kutu i vratiti se u internetski butik AMAREEN. Da bi dovršio kupnju, mora desnom tipkom miša kliknuti na poveznicu “Blagajna”, a sustav će ga odvesti do košarice.

U internetskom butiku AMAREEN , u gornjem desnom kutu, nalazi se ikona košarice za kupnju. Nakon klika na ikonu, korisniku se na desnoj strani prikazuju proizvodi koje je dodao u košaricu tijekom pregledavanja internetskog butika. Korisnik klikne na “-” za proizvod koji želi ukloniti iz košarice, a klikom na “x” vraća ga u internetski butik AMAREEN.

Da završetak narudžbe korisnik mora odabrati način plaćanja u donjem desnom kutu internetskog butika AMAREEN. Ako korisnik ima valjani kod za popust može ga upisati u za to predviđeno polje iznad opcija plaćanja te klikne gumb “Koristi kupon”.

U predviđena polja korisnik upiše informacije (e-mail, ime, prezime, adresu, mjesto, poštanski broj i telefonski broj), koje su nam potrebne kako bismo potvrdili i dovršiti narudžbu te isporučili proizvod. Ako korisnik još nije primijenio promotivni kod, može ga ponovno unijeti u gornji desni kut internetskog butika AMAREEN. Obrazac omogućuje spremanje korisničkih podataka za sljedeću narudžbu.

Korisnik potvrđuje svoje podatke klikom na gumb “Nastavi” i stiže na stranicu kako bi izračunao trošak isporuke. Korisniku su na raspolaganju usluge dostave GLS-a.

Prikazuju se proizvodi koje je korisnik dodao u košaricu tijekom pregledavanja internetskog butika. Cijena proizvoda, trošak dostave, vrijednost PDV-a i ukupni trošak plaćanja prikazani su u košarici prije dovršetka narudžbe.

Klikom na gumb “Nastavi”, korisniku se otvara stranica na kojoj odabire vrstu plaćanja (s kreditnom karticom ili PayPal-om)  i popunjava podatke. Također mora navesti adresu za izdavanje računa. Korisnik potvrđuje narudžbu klikom na gumb “Potvrdi narudžbu”.

Korisnik može vidjeti navedene informacije o isporuci, način plaćanja koji je odabrao i sadržaj košarice. Ako je narudžba uspješno završena, web-stranica prikazuje tekst „Vaša narudžba za malu kraljicu uspješno je završena.”

POSTUPAK OBAVJEŠĆIVANJA O KUPNJI

Nakon slanja narudžbe kupac će primiti obavijest e-poštom “Vaša narudžba za malu kraljicu uspješno je završena.” Od ovog trenutka nadalje svi iznosi i ostali uvjeti fiksni su i vrijede i za prodavatelja i kupca.

Sadržaj poslane narudžbe pohranjen je u elektroničkom obliku na poslužitelju prodavatelja i dostupan je kupcu na njegov pismeni zahtjev.

Nakon isporuke naručenih proizvoda prodavatelj kupcu šalje e-poštu koja sadržava broj za praćenje paketa.

Za provjeru podataka ili zbog osiguranja točnosti isporuke prodavatelj može nazvati kupca na njegov telefonski broj za kontakt.

Postupak kupnje za pravne osobe sličan je onom za fizičke osobe, potrebno je popuniti obrazac s kontaktnim podacima tvrtke i poreznim brojem.

PRAVO POTROŠAČA NA ODUSTAJANJE OD UGOVORA

Kupac može pregledati i testirati primljenu robu samo u mjeri u kojoj je to nužno potrebno za utvrđivanje stanja robe, onako kako bi to napravio i u trgovini. Svako “ispitivanje” koje odstupa od gore navedenog može se smatrati upotrijebim robe, a kupac je u skladu sa ZVPot odgovoran za smanjenje vrijednosti robe ako je ono nastalo zbog ponašanja koje nije nužno potrebno kako bi se utvrdila priroda, svojstva i djelovanje proizvoda.

U slučaju ugovora na daljinu potrošač ima pravo nedvosmisleno i jasno obavijestiti društvo e-mailom reklamacije@amareen.hr u roku od 14 dana od primitka robe koju povlači iz ugovora, a da pritom ne mora navesti razlog svoje odluke:

  • popunjen OBRAZAC u kojem odabere mogućnost “Povrat novca”,
  • kopiju računa,
  • neupotrijebljen i neoštećen proizvod u originalnom pakiranju i
  • etiketu proizvoda

na kontaktnu adresu prodavatelja: DALAS ONLINE d.o.o., Perkova ulica 17,1230 Domžale, Slovenija, Europa.

Povrat kupoprodajne cijene za vraćeni proizvod prodavatelj će izvršiti najkasnije u roku od četrnaest (14) dana od primitka potpune dokumentacije s prilozima za povrat neoštećenog proizvoda u nepromijenjenoj količini, osim ako je proizvod uništen, pokvaren, izgubljen ili se njegova količina smanjila bez krivnje kupca.

U slučaju da kupac vrati oštećeni proizvod ili proizvod bez originalnog pakiranja ili bez etikete proizvoda, prodavatelj može podnijeti zahtjev kupcu za povrat smanjene vrijednosti proizvoda.

Troškovi poštarine za povrat proizvoda nepovratni su i neće biti uključeni u povrat novca.

Pri odstupanju od dogovora o sadržaju poslane narudžbe, gdje je upotrijebljen promotivni kod, ta se sredstva smatraju popustom i ne vraćaju se kupcu. Kupcu se vraća samo plaćeni iznos kupoprodajne cijene s porezom na dodanu vrijednost (PDV).

REKLAMACIJA NA TEMELJU STVARNE GREŠKE

Prodavatelj odgovara za stvarne greške koje je proizvod imao u trenutku kada je odgovornost prešla na kupca, bez obzira na to je li prodavatelju to bilo poznato ili ne. Prodavatelj odgovara i za one stvarne greške koji se pojave nakon što odgovornost prijeđe na kupca, ako su posljedica uzroka koji je već postojao prije toga. Ne uzima se u obzir neznatna stvarna greška.

Greška je stvarna:

  • ako predmet nema svojstva potrebna za njegovu uobičajenu uporabu ili promet,
  • ako predmet nema svojstva potrebna za određenu uporabu za koju je kupac kupuje, ali koja su prodavatelju bila poznata ili su mu trebala biti poznata,
  • ako predmet nema svojstva i značajke koje su izričito ili prešutno dogovorene ili propisane,
  • ako je prodavatelj isporučio predmet koji se ne podudara s uzorkom ili modelom, osim ako je uzorak ili model prikazan samo radi obavijesti.

Sukladno ZVPot-u, kupac može ostvariti svoja prava koja proizlaze iz stvarne greške ako obavijesti prodavatelja o greški najkasnije u roku od dva (2) mjeseca od dana kada je greška otkrivena i vrati prodavatelju na svoj trošak:

  • popunjeni OBRAZAC u kojem odabere opciju “Ostvarivanje prava po osnovi reklamacije – garancije proizvoda”,
  • kopiju računa,
  • proizvod u originalnom pakiranju i
  • etiketu proizvoda

na kontaktnu adresu prodavatelja: DALAS ONLINE d. o. o., Perkova ulica 17, 1230 Domžale, Slovenija, Europa.

Prodavatelj će kupcu odgovoriti u pismenom obliku najkasnije u roku od osam (8) dana nakon primitka kompletne dokumentacije s prilozima za ostvarivanje prava po osnovi reklamacije – garancije proizvoda.

Kupac koji je pravilno obavijestio prodavatelja o greški (a prodavatelj je priznao grešku) ima pravo zahtijevati od prodavatelja da otkloni grešku na proizvodu ili vrati dio uplaćenog iznosa proporcionalno greški ili zamijeni proizvod s greškom novim besprijekornim proizvodom ili vrati uplaćeni iznos kupoprodajne cijene. Troškove materijala, zamjenskih dijelova, rada i slanja novog proizvoda koji nastanu prilikom popravljanja grešaka ili zamjene proizvoda novim plaća prodavatelj.

JAMSTVO

Elektroničke komponente pokrivene su jednogodišnjim jamstvom od datuma kupnje.

Za ostvarivanje prava na jamstvo kupac mora prodavatelju na vlastiti trošak poslati:

  • popunjeni OBRAZAC u kojem odabere opciju “Ostvarivanje prava po osnovi reklamacije – garancije proizvoda”,
  • kopiju računa:
  • proizvod u originalnom pakiranju i
  • etiketu proizvoda

na kontaktnu adresu prodavatelja: DALAS ONLINE d. o. o., Perkova ulica 17, 1230 Domžale, Slovenija, Europa.

Tvrtka će pregledati i obraditi zahtjev i vidjeti kako može riješiti problem u najkraćem mogućem roku. Neispravan proizvod bit će popravljen ili zamijenjen bez ikakvih troškova za potrošača, uključujući troškove dostave.

TROŠKOVI DOSTAVE

Proizvode šaljemo u Hrvatsku.

U slučaju potražnje, proizvode šaljemo i u druge zemlje na geografskom području Europe – u tom slučaju za dodatne informacije u vezi s troškovima slanja obratite se na e-adresu hello@amareen.hr.

Za narudžbe u vrijednosti od 300,00 kuna s PDV-om i više dostava je besplatna.

Više informacija o rokovima isporuke i troškovima dostave možete pronaći u internetskom butiku AMAREEN, u rubrici Troškovi dostave.

SIGURNOST

Prodavatelj upotrebljava odgovarajuća tehnološka i organizacijska sredstva za zaštitu prijenosa i pohrane osobnih podataka i plaćanja. Autorizacija kreditnih kartica vrši se u stvarnom vremenu uz trenutačnu provjeru podataka u bankama. Podaci o karticama ne pohranjuju se na poslužitelju.

Prijavite se za naš newsletter i ostvarite 5% popusta na kupnju u roku od 24 sata.

#Amareen na instagramu

Brza dostava

Za 2 – 5 radnih dana.

Jamstvo na zadovoljstvo

Ako se predomislite u vezi s kupnjom, možete vratiti proizvode u roku od 14 dana.

Sigurna kupnja

Svi su podatci kod nas sigurni.

Besplatna dostava

Narudžbe iznad 300,00 kuna besplatno dostavljamo na vašu adresu.