0

Česta pitanja – FAQ

KAKO MOGU KUPOVATI U INTERNETSKOM BUTIKU AMAREEN?

Odaberite proizvode koji vam se sviđaju i koje biste željeli kupiti. Dodajte proizvode u košaricu i idite na blagajnu. Pojavit će se obrazac koji popunite. Podaci su nam potrebni za uspješnu kupnju i dostavu proizvoda. Sustav će vas voditi prema odabiru načina plaćanja. Kupite. Potvrda narudžbe bit će poslana u vaš elektronički sandučić.

ŠTO MOGU UČINITI AKO PROIZVOD NE STIGNE NA MOJU ADRESU U DOGOVORENOM ROKU?

U tom slučaju obratite nam se što je prije moguće na e-adresu reklamacije@amareen.hr zajedno ćemo riješiti problem.

JE LI PLAĆANJE KREDITNIM KARTICAMA SIGURNO?

Internetski butik AMAREEN za prijenos podatak upotrebljava 128-bitni SSL sigurnosni sustav (Secure Socket Layer). Korisnik je i sam odgovoran za zaštitu osobnih podataka na način da se pobrine za sigurnost svojega korisničkog imena i lozinke te odgovarajuću programsku (antivirusnu) zaštitu svojeg računala. Zbirka osobnih podataka registrirana je na internetskoj stranici Povjerenika za informiranje (www.ip-rs.si).

ŠALJETE LI I IZVAN SLOVENIJE I HRVATSKE?

U slučaju potražnje, proizvode šaljemo i u druge zemlje na geografskom području Europe – u tom slučaju za dodatne informacije u vezi s troškovima slanja obratite se na e-adresu hello@amareen.hr.

ODAKLE DOLAZE ODJEĆA I OBUĆA ROBNE MARKE AMAREEN?

Odjeća i obuća marke AMAREEN brižno su i promišljeno odabrani komadi na tržištu, prilagođeni našim nadstandardnim zahtjevima i našoj viziji o sveobuhvatnoj uređenosti malih djevojčica od glave do pete, koju želimo podijeliti na tržištu u suradnji s kvalitetnim i renomiranim proizvođačima u Kini (PRC).

KAKO MOGU VRATITI PROIZVOD AKO SAM NEZADOVOLJAN NJIME ILI IMA GREŠKU/KVAR?

Više informacija možete pronaći u Uvjetima poslovanja:

  • PRAVO ODUSTAJANJA KUPCA OD NARUDŽBE
  • REKLAMACIJA NA TEMELJU STVARNE GREŠKE
  • OSTVARIVANJE PRAVA NA JAMSTVO.

Proizvodu morate obvezno priložiti OBRAZAC s traženim prilozima za povrat i poslati ga na kontaktnu adresu prodavatelja: DALAS ONLINE d.o.o., Perkova ulica 17, 1230 Domžale, Slovenija, Europa.

Preporučujemo vam da se angažirate dostavnu službu koja vam omogućuje praćenje pošiljke. Pravilno pripremite proizvode za transport.

Troškove slanja proizvoda prodavatelju snosi kupac. U slučaju opravdane reklamacije ili jamstva, troškove ponovnog slanja proizvoda kupcu snosi prodavatelj.

KAKO MOGU PLATITI ODABRANE PROIZVODE?

Internetski butik AMAREEN za kupnje u Hrvatskoj omogućuje sljedeće načine plaćanja:

  • platnom ili kreditnom karticom (Mastercard, Visa, American Express),
  • putem PayPal-a.

KADA MOGU OČEKIVATI PAKET?

Za proizvode na zalihi rok dostave u Hrvatsku je 2 – 5 radnih dana.

Prijavite se za naš newsletter i ostvarite 5% popusta na kupnju u roku od 24 sata.

#Amareen na instagramu

Brza dostava

Za 2 – 5 radnih dana.

Jamstvo na zadovoljstvo

Ako se predomislite u vezi s kupnjom, možete vratiti proizvode u roku od 14 dana.

Sigurna kupnja

Svi su podatci kod nas sigurni.

Besplatna dostava

Narudžbe iznad 300,00 kuna besplatno dostavljamo na vašu adresu.